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Patch News... :D

Verfasst: Fr 7. Mai 2010, 19:53
von wedeto
Über das dick und blau markierte freu ich mich am meisten!!! ;)
Ein neuer Patch steht in den Startlöchern(R12/R13).

Dice plant Anfang nächster Woche einen neuen Patch zu veröffentlichen. Hier eine Keyfeatures des neuen Patches: - Infrantry Only Mod(ohne Farhzeuge) - erweiterte Logs für die Serverbesitzer - Idle Kick anpassbar - Tickets(Punkte pro Runde) anpassbar - Reserved Slots belegen nun keinen Platz mehr, sondern werden "on the fly" zugeteilt, ähnlich wie bei BF2 - Schimpfwortfilter kann ausgeschaltet werden. - Serverbereschreibung mit | trennbar(wie BF2) Eine komplette Liste der Änderungen findet man hier:

Changelog:

Server - Some potential sources for lag/rubberbanding have been eliminated
Server - The old reserved slots has been replaced by a kick-on-demand system like in BF2
Server - Log file for server admins: all remote admin interface commands/events are logged
Server - Log file for server admins: major server events + all chat messages are logged
Server - Idle kick is controllable
Server - Profanity filter can be disabled
Server - Teamkill-kick system is controllable
Server - Ticket counts and bleed rate are controllable per-level
Server - Infantry only mode available per-level
Server - Initial spawn delay and respawn delay are adjustable
Server - Server description can be up to 400 characters, and use "|" for line breaks
Server - Banlist can contain up to 10.000 entries
Server - reduced latency in packet handling

Admin Interface - fixed the player.onKill spam that occasionally happened
Admin Interface - ensured that player.onJoin events always report the player name
Admin Interface - events triggered when people spawn
Admin Interface - much more info on kills
Admin Interface - detailed stats are reported at end-of-round

Gameplay - Various minor level bugfixes
Gameplay - Helicopter handling has been tweaked
Gameplay - Weapon tweaks have been implemented based on PC public feedback
Gameplay - Fixed technical hang when a crate was armed outside of the combat area
Gameplay - "Victory is near" message was shown for the wrong team on Valparaíso, this has been fixed
Gameplay - Countermeasures can be fired when driving a helicopter
Gameplay - The brightness of the pilot view in the Russian helicopter has been reduced
Gameplay - Advanced Spotting scope works better
Gameplay - Knifing people in the back works again (we backed out the change that we had done for Server R11)

Server Browser - Servers are sorted into 3 categories: Normal, Modified, Hardcore depending on their settings
Server Browser – Added support for retrieving update progress
Server Browser - Now refreshes information
Server Browser - Join queue system when attempting to join a full server
Server Browser - all settings are automatically saved between sessions
Server Browser - Pings are sent via an alternate mechanism, which should work for non-Administrator users as well

Client - Fixed DX9 issue, which likely caused graphics glitches and perhaps crashes
Client - Fixed some crashes
Client - Toggle/hold crouch is user controllable
Client - Toggle/hold zoom is user controllable
Client - Vsync bugfixed for DX10/DX11
Client - Rewritten how settings are written to disk; this should reduce/eliminate the spawn lag
Client - Fixed bug where a player could join a server before the stats has been downloaded causing faulty stats in "EOR- unlock progression"-screen
Client - New chat system allows chatting when dead (but not during end of round) and keeps a 100 lines log
Client - Improved Play Now functionality
Client - Removed K/D ratio and Skill Level filters in the leaderboards
Client - Any points you get while being dead will be added to your score
Client - Reduced negative mouse acceleration
Client - More informative disconnection/kick reasons

Re: Patch News... :D

Verfasst: Di 11. Mai 2010, 14:20
von Bl@cK*StaR
Geht mir genauso! :mrgreen:

Mal schauen wie es wird xD

:rocker:

Re: Patch News... :D

Verfasst: Mi 1. Dez 2010, 21:00
von MARADEF
GRRMMMMPPPFFF

Da will man seine Mittwochabend Runden drehen und wat is - ein kleiner Patch von 2,4 GB will mal eben noch runtergeladen werden...super

Ich warte hier schon 40min und der Mistbalken ist mal grad halb voll


So, das musste mal gesagt werden


Maradef

Re: Patch News... :D

Verfasst: Sa 4. Dez 2010, 19:50
von MARADEF
OK.....

aber die neuen Maps machen Laune.....dass muss ich schon sagen...

Gruß
Mardef

Re: Patch News... :D

Verfasst: Mo 13. Dez 2010, 17:57
von ADMIRAL
Jau.. die neuen Maps machen echt Spass!
Wie nach der Erweiterung von BF2 mit AF..
Die Maps waren vom Prinzip zum Grundspiel ähnlich aufgebaut finde ich..
Auch von der Spielweise.

Das tolle sind ja jetzt die verschiedenen Servereinstellungen, die auch durch
die neuen Maps einbaut werden von sehr vielen Servern (ein Glück)

1. Begrenzung von Snipern
2. Begrenzung von Pios mit CG`s

Auf Servern, wo diese Einschränkungen nicht enthalten sind, laufen sehr oft
auf den neuen Maps 80% nur als Sniper herum und hängen sich irgendwo
mit der Wumme in die Berge..